neděle 20. listopadu 2011

Dotestováno

A trvalo to jen dva měsíce!
Inu, vznik tohoto blogu je jednoduchý - na blog.cz mě šíleně štve ta jejich reklama a navíc jsem plánovala přesun už dlouho, takže asi tak.
Bude sloužit k čemukoliv si já budu přát, ale převážně bych zde ráda prezentovala to co vyrobím (a bude to hlavně bižuterie všeho druhu a bude vydávána pod názvem tohoto blogu - tzn. Kočka s kloboukem), ale zároveň to bude i místo, kde si budu jednou za čas třídit své myšlenky, sepisovat své názory a poznatky. Prostě blog...
No, má čeština není perfektní a jsem si toho vědoma, takže narážky na gramatiku můžete případně klidně vypustit.
V následující době zde budu přenášet a přetvářet příspěvky z mého blogu na blog.cz, který poté nejspíš vyřadím z provozu.
To je tedy asi pro tento příspěvek vše, já děkuji za pozornost a doufám, že se na tento blog někdy opět vrátíte =).

Žádné komentáře:

Okomentovat