úterý 22. listopadu 2011

Žabinec

Photobucket
Jeden z mála výrobků, na který jsem opravdu pyšná.
Byl vytvořen poté, co jsem navštívila Jablonec nad Nisou, který je známý pro své korálky a celkově bižuterii. Udělala jsem si s mamkou v létě malý výlet (ráno tam, odpoledne zpět) za účelem navštívit určité obchody a cestou jsme prozkoumaly i nějaké jiné. Domů jsem si toho dovezla poměrně dost, ale stále ne dostatek. Bylo to tam úžasné, cenově v úplně jinak než v Praze a ten výběr! Nachytala jsem tam i trochu inspirace a výsledek můžete vidět zde.
Jsou zde použity voskové perly, zelené ohňovky a trocha rokajlu. Dále kaplíky a přívěsky (želvička a žabí hlavy). V budoucí době plánuji více podobných náramků a hlavně plánuji návrat do Jablonce <3.

2 komentáře:

  1. je krásnej, tyhle barvy i "téma" jsou mi moc sympatický :) malé mršky jsou rozkošné

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem sklizi uspech, za coz jsem rada.
    Nakonec ho dam jako darek k Vanocum, snad bude mit majitelka radost =).

    OdpovědětVymazat