pátek 12. října 2012

Pauza?

Ach ano, opět hnijeme. No, ale kdo ví, třeba se to brzo napraví =).
Ale zpět k tomu co jsem chtěla napsat původně.
Nápady na příspěvky vždycky přijdou v tu nejnevhodnější dobu - v práci. Je to na jednu stránku logické. Člověk přemýšlí nad čímkoliv, jen ne nad prací. A bohužel nedisponuji pracovním místem, kde bych si mohla sednout za obrazovku a jen tak si něco napsat. A koneckonců, tenhle příspěvek vlastně nakonec o práci i bude.

Nevím jak to mají v kancelářích či někde jinde, ale na místech kde jsem kdy pracovala měl člověk po určité odpracované době nárok na pauzu (30 minut). V tom nevidím problém. Nicméně, v dnešní době hodně lidí kouří, což mi je vlastně jedno, jsou to jejich plíce, já to vlastně všude okolo "jen" čmuchám. A nadřízení vědí, že někteří prostě nezvládnout nekouřit 8 hodin (nebo jsou na tom stejně a chtějí prostě kámoše na kouřící pauzy) a tak dovolí svým pracovníkům "skočit si na cígo" s tím, že čas na téhle mini-pauze je odečten z jejich přestávky. A dostáváme se k jádru pudla. Zatím jsem se nesetkala snad s nikým kdo by to dodržoval. Nejde mi o ten fakt, že ty lidi kouří nebo že jsou na těch pár minut pryč. Jde mi o to, že já se prostě nemůžu sebrat a na pět-deset minut se někam zašít s tím, že mi to vlastně zaměstnavatel ještě proplatí.
Ale to by ještě pořád šlo, kdyby to bylo tak 2x za 8 hodin...
Ale přijde vám snad normální, aby člověk během pěti hodin (abych to osvětlila, bylo to během té doby co jsem tam byla, kdo ví jak to bylo před mým příchodem) šel 3x na tu svoji mini-pauzu a pak na regulérní 30 minutovou u které též obtěžkal svoje plíce dávkou nikotinu?

Ano, tenhle příspěvek je poněkud butthurt, ale tak co, takový malý mini-hejt jsem si vždycky chtěla napsat :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat