čtvrtek 1. listopadu 2012

Tak jsem vystudovala střední školu, zakončila krásnou maturitou s vyznamenáním. Pokusila se o nějaké to vyšší vzdělání, ale moc to nevyšlo, tak jsem si řekla: "Nevadí, půjdu rok na jazykovou školu, vylepším si jazyk a možná udělám certifikát".
Ten jsem udělala poměrně snadno a aspoň si trochu dokázala, že nejsem úplný idiot.
Další rok jsem se rozhodla opět vyzkoušet VŠ, ale nakonec jsem šla na potravinářskou VOŠ a říkala si, že je to aspoň trochu můj obor, že na hotelovou, kde bych platila 20k+ za semestr fakt nemám peníze.
No jo...
Jsem ve škole třetí měsíc a mám toho dost. Nikdy jsem nečekala, že to bude lehké jako střední škola a bude to spíš výzva, ale dostala jsem takové poučení, že to, že se škola týká potravin neznamená, že to má něco společného s mým oborem ze střední.
Když totiž nastoupíte někam, kde si myslí, že máte víc jak jen základ a vy fakt nemáte ani to, může to být problém. Ok, nemusí, když se jedná tak o jeden předmět. ne, když se to blíží k číslu 5 a více.
Když si poslechnete slova jako třeba: "Co jsi čekala, nebude to lehké, musíš víc zabrat," tak fakt neposlouchám kolenem a jsem si toho vědoma, ale jak se mám stíhat doučit základy a zároveň to co se zrovna probírá...
A už jsem fakt unavená z toho to pořád poslouchat. Nechci už pokračovat, nebaví mě sedět na hodinách když vím, že se mi to pak stejně všechno slije dohromady (ne, že bych pořád jen seděla u pc a brečela jak mi to nejde, sešity doma mám, snažím se si to do hlavy nabouchat). Zabíjím čas vypisováním protokolu (prakticky do včerejška jsem ani pořádně netušila jak vypadá a profesorce je nějak jedno, že 80% ze třídy na tom je stejně) či čučením do sešitu z matematiky abych stejně nevěděla o co se jedná.
Nikdy jsem nebyla na předměty jako chemie, matematika, fyzika. Říkala jsem si, že bych to mohla nějak zvládnout, ale ne, nezvládám to a nemám ani energii dál pokračovat, zvlášť, když do toho mám i povinnosti jako třeba práce, bez které se jaksi neobejdu, protože mám své výdaje a nechci být věčná pijavice rodičů.
Proč se držet na místě, kudy má cesta očividně nevede a místo toho můžu být prospěšná jinde...
Prostě nejsem super chytrá dcera, která by byla dostatečně dobrá pro vyšší studium... Teda rozhodně ne pro to o co se pokouším teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat