čtvrtek 28. března 2013

Zelená

Minulý příspěvek naznačoval, že se něco děje a že se něco kutá. No, byla to pravda, rozhodla jsem se zkusit novou techniku výroby bižuterie a to korálkovou výšivku. Mám za sebou jen jeden pokus a řekla bych, že poněkud i zdařilý. Rozhodně se chci téhle technice více věnovat, byť je časové náročná, přijde mi daleko uklidňující, než cokoliv co jsem doposud zkoušela (snad až na finální nalepování koženky a poté začišťování).
Materiálu jsem si bohužel nakoupila jen poskrovnu, tak se snad v brzké době opět dostanu do centra a seženu si rokajl i na další kousky. Držte mi palce =).
Zelená

A tady pár fotek z výroby:


A ještě jedna bonusová z dnešního poklízení, rozhodla jsem se přeorganizovat mé malé zásoby korálků a nejrychlejší způsob byl to dát vše na hromadu a pak roztřídit :D.




Žádné komentáře:

Okomentovat