středa 10. července 2013

Léte v plném proudu, spousta volna na vše co chci a spousta času na flákání!


A nebo taky ne =).
Není to tak, že bych nevěděla co udělat dřív, ale prostě... je léto, alergická sezóna a když se konečně dohrabu domů, vůbec nic se mi nechce dělat. A tak jsem silně asociální vůči všemu a všem! :D
Takže v podstatě je to pro mě teď jen takový okruh kdy chodím do práce, sem tam jezdím do Brna a pak v mezičase dělám vše možné. Teď nedávno jsem konečně vychladla a opět zaměřila svůj zrak na ten vyšívaný náramek co tu mám asi už od května a fakt bych ho chtěla dodělat i když si už teď říkám, že je to fail a rozhodně bych to udělala jinak, ale nu což... jsem samouk a chybami se musím něco naučit, ne?!
Pomalu ale jistě se blíží Natsucon, který teď nedávno spustil registraci i pro pomocníky, takže pokud máte zájem, zaregistrujte se ZDE! Je to taková nová forma zažití conu a rozhodně je to vždy fajn zkušenost =).
Zároveň se blíží i pár jiných poměrně důležitých dat a pokud nebudu super líná jako vždy (*cough cough* report z Animefestu leží rozepsán a nedodělán), tak bych se tu mohla opět i nějak vyjádřit!
Stay tuned!

1 komentář: